Sunday, May 15, 2011

A Night with Girls~♥

It's Me again..

Three of us long time don't meet already..
Always when we meet, thing must do - SINGING

Venue - Redbox, Gurney

Of course we will have our buffet dinner in redbox as usual =)
Don't waste time mah.. 
Having this type of package:
1. save time
* can enjoy food with songs
2. worth
* buffet style dinner

Show you some of our pictures here
the soup is just nice.. i like it.. =D

Healthy life style =D

Weird snail.. >.<
No one dare to eat, except MEI D
but... conclusion is : yuck..
hahahahhahahahahahhahax....

We had long time didn't open "voice" already
a lotsss of new songs we don't know.. >.<
sad nia...

Cheers~ =P

we sing & sing & sing & sing.......

Before going home, one section called Photo Time =D
Most of the photos in Mei D's Samsung Galaxy =.='''''
I just show some of the pictures i have now.
I'm sure my dear readers & followers already know who are them..
Because their pictures always appear in my blog geh.. hahax..
so, no need introduce already lar.. =)

We are in toilet =D
Ms Teoh, hami face har?! O.o
Left : Clover's Tongue
Right : Mei D's Tongue
Two tongues pun very funny .. hahahahax..
BIN CHENG =D
Arghh~~~~~~~

Please tell me what she doing??!?

We change work already..
Now working in Gurney
Job function: Testing car park sensor.. xD


Going back to Penang!
Night, everyone.. =)

Wish this week will be a nice week.
For all of you..
and myself
*I need it badly 

15 May 2011

搬家了 =)
五月一号搬进去了
环境不错下 还有个游泳池 及 迷你游乐场

以上就是我房间啦
p/s: 是还没整理好的时候哦 *In the process of cleaning
暂时只有一张房间的照照
迟些 有了再post上来

其实有张Babe洗厕所的照片
不过要是本小姐post上来
10条命都不够我死啊 =D

整体上是不错啦
只是那个地板 真的是..... (无言以对)
可喜可贺的就是 本小姐有自己的浴室啦 =P
再来就是我们有自己的客厅 阳台 =)

现在最头痛的问题就是 =.=''
Babe 不在 我走路去做工 的话
真的是....个看不到尽头的路程啊 >.<

不想 不想..... 
..........


这个星期 有个新同事将会加入我们 =D
Oh Yeah~!
希望日后我们都可以相处得很好
WP,你的位子就要被人家坐去啦~~~~~!!!
哈哈哈哈哈哈哈哈~~~

Saturday, April 23, 2011

22 Apr 2011


今天是GOOD FRIDAY
是個好日子..?
那當然.. xD 因為我可以回家...

有點被放在一邊的感覺
知道啦 我想太多嘛
但 真的不好受
比起這樣 我更希望不在現場
至少不會又被忽略的感覺
=(

我知道 我知道
我要求太多嘛!

我只是上來發發牢騷 =.='''


想念跟大家一起拍照的日子 
想念一直自拍的日子 
想念可以想等下放學要去哪裡玩 
想念在房間 夜深了自個兒唱K的日子 
想念唱K 唱8小時的日子 
想念 晚上可以睡不著 不怕明天睡不醒 
想念 大家來"豪宅" 擠沙丁魚
想念...
想念......
想念我想你偷笑的時候 xP


明知道日子是回不去的
所以 我只是想念 =)

其實每天的每天
有很多很多我想寫下來的
不過..........
電腦啊...!!!! 做麼你在家裡.. >.<


我想說:
我不喜歡現在 每天吃飽睡覺做工的日子

我不是機器人!!!
P/s" 雖然已經有80%是機器人了

Erm.. 不如做貓好了 =)
夜貓.. 我想念你.. 


哎喲.. 我不知道怎麼辦啦..!!!!



甘願了.. 睡覺去..
明早跟老公吃早餐去 
不能醒就完蛋了  哈哈哈哈哈哈哈


老公表偷看我的BLOG xP
晚安,愛你吶 Muacks~!
也謝謝你愛我 =D

Monday, April 4, 2011

4 Apr 2011

今天On Leave, 在家摇脚
好.. 无聊.. =(

本来之前计划去Genting走走的
最后还是....

每次都这样,讲到最后就是在家睡觉罢了
HAIX!!!!

FREAKING BORED
FREAKING HOT
make me
FREAKING PEK CEK

Sunday, April 3, 2011

Outing with Jack & SiewFen

由于刚拿到照片
一次就给他post到完

因为明天On Leave 不用做工
Yipee~!!! =)

第一站
Jusco 的 Noodle Station
其实小猪也有去啦
只是不给拍 没得post =P

第二站
Gurney 的 Nandos
我们把人家的reserved牌弄坏了 哈哈哈~!

叫了一大堆, 结果吃不完 >.<'''

成功偷拍 哈哈.. xD

End with our Photos~ 


Babe photography



Me & Me again~!

2 Apr 2011

今天去清明涅~!
一大晨早就爬起来 冲凉去了
可能每天的每天 做工都早早起身了
所以啊 习惯成自然 就没赖床了 =)
我是乖小孩 xP

老公看到上面那段 一定会偷笑
还会 偷骂我说: 
最好是每天都会自己起来 没有赖床啦~!
*ps: 因为基本上 几乎每天都是他一直叫一直叫... 我才起来的 =D

YuLiang 也有来 =)
YuShaun 就得上课 考试, 没办法.. xD
谁叫他上次要ponteng 现在不行了, 不然就不能拿final了

七早八早 糖就被炸了一弹
伯伯说: Oh!你圆去了....
xD  哈哈哈哈哈哈哈哈~!

收拾好东西 我们就出发啦..
我就跟糖坐伯伯车
一路上就 叽叽喳喳的讲个不停.. xD
最乱的.... 当然就是非本小姐莫属啦..

到达了 除了拜拜 还是 拜拜
烟弄得我们美丽的眼睛都快张不开了 =.='''
我还穿Sport Shoes, 进出进出 就得 脱穿脱穿, 麻烦的叻

等待的时刻总是特别久
我们就去参观人家的"豪宅"

风景优美

Kuso Face >.<

Me Me Me....
while waiting............

变态Uncle

变态Uncle变身后 hahax.. xD

nah~! 粉红色衣的就是我滴Liang哥哥啦.. =)

在这种又热又无聊的时候..
就是 冰淇淋时间啦

终于可以烧啦.. 
我们没点火 自己会烧的涅
还出现了一大团的 黄烟
马上.... 跑!!

汗... 一直流
对啦.. 我还看到人家有纸风扇 =.=''
可能是我太SAMPAT了啦.. 觉得有点夸张.. hahax...

End with my "monkey look" =D